Ge helgen extra allt med

schysst käk & coca-cola!

Yaaay! Snart drar kebabpizzamånaden igång och vi har som vanligt teamat upp med våra vänner på Coca-Cola för en grym kampanj i butik. Vi kickar igång kampanjen redan i mellandagarna så att ni är redo inför Internationella Pizzadagen 1 januari och kan starta året på bästa sätt! Kampanjperioden är vecka 52-4

Fyll upp en gavel med kebaber, Sveriges mest sålda såser, vår schyssta nyhet Pizzakit 2-pack, tillbehör och Coca-Cola Zero Sugar så har ni en riktigt grym gavel som kommer driva försäljning och marginalkronor.

Ring din säljare så bokar vi upp er kampanj redan idag!

Tävla om ett bidrag till lagkassan!

I år kör vi en riktigt schysst butikstävling som ni bara måste vara med i, lägg in i contentkalendern redan nu för det är genom era kanaler på sociala medier som ni är med och tävlar!

👉 Det mest kreativa/inspirerande kebabpizza-inlägget med Schysst Käk
och Coca-Cola Zero Sugar
vinner ett maffigt bidrag till lagkassan.

Allt är tillåtet så låt fantasin flöda och gör något riktigt kul!

Tänk på att stories inte räknas och att ni måste tagga @schysst_kak och @cocacola_sverige så vi hittar era tävlingsbidrag.

Kunderna tävlar om
världens första kebabpizzafilt!

För kunderna har vi skapat en meganice tävling där de kan vinna en världsunik supermjuk Kebabpizzafilt och annat riktigt schysst merch 🥳

Kunderna tävlar genom att scanna QR-koden på skyltmaterialet
- det enda ni behöver göra är att se till att skyltmaterialet sitter uppe =)

 

Nu är årets reklamfilm här!

Nu är årets reklamfilm här! I år satsar vi ännu mer än under 2023. Reklamen kommer att synas i TV4, YouTube, Facebook, Instagram och på TikTok. Vi fortsätter även med annonsering på aftonbladet.se, samarbeten med influencers, konsumenttävlingar och mycket mer.

 

43,7% av svenska folket blir glada av att
tänka på att de ska äta kebab

hemmakebab är på väg att bli SVERIGES nya HELGfavorit!

Fler och fler väljer att testa hemmakebab som ett alternativ till tacos.

  • Man gillar att det är enkelt att servera olika proteiner

  • Det går snabbt att laga och är enkelt att variera

  • Det går att anpassa för alla åldrar och smaker